Як вибрати постачальника для онлайн-магазину і на що звернути увагу?

Величезну нішу в житті кожної сучасної людини займає інтернет і всі його принади. Наприклад, швидкі і зручні онлайн-покупки. Сфера e-commerce стала золотою жилою для молодих підприємців і сатрапів. Але чи все так просто?

Коли Ви самостійно стикаєтеся з цим бізнесом, розумієте, що починати потрібно з постачальників. А їх, насправді, важко назвати партнерами в цій сфері.

Чому? Постачальники все ще орієнтуються на клієнтів в офлайні, які готові працювати з великими партіями і за звичною для них схемою. А e-commerce для них – це просто ще один канал збуту. Постачальники не готові моментально реагувати на замовлення, що псує враження про роботу інтернет-магазину.

Розберемо ринок онлайн-магазинів в Україні . Тут 53% займають 10 великих інтернет-рітейлу, і 47% ділять між собою великі і дрібні. Тобто, тільки 10 компаній можуть собі дозволити купувати великі партії товарів, і для них це буде комфортно. Другий же половині ринку доведеться викручуватися.

Існує дві стандартні схеми роботи з постачальниками:

  1. Робота з власним складом. Скажемо відразу, що це досить дорого. Набагато простіше і вигідніше орендувати склад , і просто щомісяця виділяти на нього бюджет.
  2. Дропшиппінг. В цьому випадку, інтернет-магазин виступає лише посередником між покупцем і постачальником. Але! Тут репутація компанії вже буде повністю залежати від логістичної компанії, з якою працює постачальник.Власне, чому так важлива швидкість? В еру інформаційних технологій, людина цінує свій час і швидкість з якою йому була наданий послуга. І за той час, поки Ви будете перевіряти наявність товару на складі, клієнт може піти до іншого ритейлу.Тому, найважливіші моменти, на які слід звернути увагу при виборі постачальника – простота і доступність даних, їх автоматизація, і надійна логістична компанія .